Thursday 26 April 2007

GÄÄÄÄSP

Jag gick faktiskt upp före sju idag! Okej, fyra minuter före sju, but still! Hittils har jag i och för sig inte vaknat så mycket. Tvättar. Tänkte diska. Becca kanske kommer hit (surprise) om hon lyckades vakna när Neephphe gick upp.

Tså, planen för idag; tvätta och skriva argumenterande text till elva. Åka till stan och gå till banken och ta ut en massa pengar och be om ett nytt visakort då mitt blivit avmagnetiserat. Köpa kollegieblock, pennor i mängder och några sudd. (Det är helt sjukt, jag har inga pennor! ALLA mina pennor är trasiga! Jag har nån bläckpenna från jobbet och en massa färgglada gelpennor, men inga stiftpennor eller vettiga pennor alls.) Sen åker jag till skolan och försöker hitta min religionslärare och ber honom hjälpa mig att komma igång, tala om vad jag ska skriva om, hur jag hittar källmaterial etc.

Jag börjar känna mig sliten i kroppen. Jag ska vegetera hela sommaren. Vetefan om jag ska jobba eller vad jag ska göra, men nånting. Soc känns jävligt dåligt. Men det skulle tillåta mig att bara ligga helt stilla, kanske tugga lite fradga emellanåt, tills nästa termin börjar.

Ahwell. Det löser sig. Nu ska jag koka kaffe och knäcka socialdarwinismen.
Puss.



Lyssnar på: en av mina mest spelade skivor någonsin; No Doubts Tragic Kingdom. Den är riktigt bra! Jag har inte lyssnat på den på flera år!

No comments: