Wednesday 25 April 2007

Så jävla gangster

Hittils är jag inte så fasligt ledsen. Det som känns jobbigast är att jag inte kommer kunna betala mina skulder. Jag tröstar mig med att jag inte har städmani till exempel.

Så länge jag kan äta en varm korv med bröd på fredag så är jag nöjd. Eller någon annan dag, och någon annan maträtt. Eller göra vad som helst vid vilket tillfälle som helst var som helst.

På söndag ska jag på fest. Det ska bli kul.

Mitt kort är avmagnetiserat och det är något lurt med csn. Jag ska investigate-a innan jag uttalar mig närmre om saken. Jag har pluggat franska. Jag ska plugga ännu mer franska imorrn. Robin ska hjälpa mig med religionen. Funderar på att skriva om discordianism. Eller kanske McGyverism.

Jag mår illa. Jag och Maia delade på en burk Dublin Mudslide på 7eleven. Det var sjukt gott. Vi kunde inte sluta äta trots att vi var helt trötta på det. Det gick inte. Vi mådde illa.

Nu ska jag gå och lägga mig. Imorrn ska jag fixa en massa på förmiddagen och sedan åka till skolan och plugga med Becca.
Hail Eris.



Lyssnar på: Nin - In this twilight

No comments: