Friday 18 May 2007

Keyser Söze!

Idag har jag tittat på "the Usual Suspects" och grillat. Underbart, men lite skuldkänslor efteråt när jag kom på att jag kunde ha blivit klar med mitt specialarbete... Nåja inte mycket kvar iaf. Jag kanske blir klar idag.
Om jag slutar upp med att slösa bort min tid på att blogga. =)

Den här helgen kommer bli jättebra, eller den är redan jättebra! Myst med K, ska jobba ikväll och sen träffa Emilia. Imorrn ska jag jobba, plugga med Irena under dagen och äta middag hos mamma med Sandra och hennes päron. På söndag ska jag och Becca plugga historia, och sen ska jag, Irena och Daniel äta lyxmiddag.

Migratory weekend. Alla flyttar på sig. Krister åker till Sthlm för att titta på folk som bankar på varandra. Och massor med folk kommer till Lund. Och på tidag åker mamma till Sthlm. Och vissa bara flyttar... Det händer så himla mycket. och det känns som om det här bara är början. Spännande och kul. =)



Lyssnar på: Fläskkvartetten/ Freddie Wadling - Seventh Day (...happy days are here to stay...)

No comments: