Friday 11 May 2007

nudlar och sömn

Allt snurrar. Som om dervisherna hade stannat och jorden under dem var tvungen att öka takten för att balansera stillheten. Alla verkar må dåligt. Bakvända vårkänslor all around. Galet. Min egen situation är inte alls förkastlig, i alla fall inte på den fronten, ovanligt okomplicerat måste jag erkänna. Kruxet är att han tar en MASSA av min uppmärksamhet från skolan, som plötsligt känns trivial. Jag har börjat på engelskaarbetet i alla fall. Tyvärr kollapsade min hjärna efter knappt en timmes research och jag däckade. Och jag sov väldigt gott i natt och har inte gjort något ansträngande alls sedan dess. Vaknat, ätit frukost, kramats hela förmiddagen, åkt hem, duschat, ätit nudlar och knäckebröd (mina pengar är inte slut, jag har bara inte pallat handla), pluggat lite lite och sen somnat. Och nu har jag brådis till jobbet.

Alla människor som jag bryr mig om! I am here for you. If you need me. Ni vet att jag bryr mig oändligt mycket om er, hoppas jag. Robin, jag skulle hänga mer med dig om det inte var för skolan, trust me. Irena, hade jag tid och pengar skulle jag åka upp till dig direkt. Becca, mitt hem är öppet för dig all the time och inget du säger eller gör är jobbigt ALLS.

Att ni mår bra är viktigt för mig. Call me anytime.

Tyvärr kommer jag inte kunna göra speciellt mycket kul alls på ett tag. Jobba idag, sen hem och plugga och äta. Jobba imorrn, sen hem och plugga och Eurovision på kvällen, tyvärr blir det nog inget hängande med fina vänner före eller efter. Men jag ska i alla fall rösta på Ukraina. (http://www.eurovision.tv/addons/mediaplayer/video/ukr.html)
Söndag: bara skriva tills jag är klar. Blir jag klar kanske jag ska träffa Hannah. Men chanserna är inte överväldigande. Måndag: måste vara klar med arbetet. Plugga till provet. ARR längre än så orkar jag inte tänka.

Nu är jag sen. =( Puss.




Lyssnar på: Kayah/Goran Bregovic - To Nie Ptak (Rysningar. Så bra. Skulle dock inte ha något emot Deep Purple nu.)

No comments: