Thursday 7 June 2007

and the livin' is easy

Franskan är klar.
Engelskan är klar.
Jag har pratat med Mats, ska prata med Monica och Maria och sen kommer jag kunna andas ut.

Trettio grader i skuggan. Ont i huvet efter att ha druckit late-night tequila med Maia. Sista engelskalektionen idag. Malmö ikväll.

Life is good!

Det enda som inte är chill och go with the flow och hey dude!, är väl att mina känslor gör mig satans neurotisk. Men jag är i alla fall medveten om det, jag fattar ju vad som händer i min hjärna och vad som händer i verkligheten, så det är väl inget stort problem...

Nu ska jag duscha, klä på mig, äta frukost, äta en massa ipren och cykla hem till min mamma. Sen ska jag till stan och köpa vin och en blomma till fröken Stefan, sen ska jag till skolan, sen hem och chilla, sen Malmö (glass!).
Puss.



Lyssnar på: africando - bogne sirala
Läser: Malafrena - Ursula K Le Guin

No comments: