Saturday 16 June 2007

Bäst i världen

Min kompis är bättre än din kompis. Min kompis diskade precis min disk under tiden som jag sov.

Maia är verkligen den av oss två som är smart idag. Hon är grym. Utan henne skulle mitt liv vara tomt och grått.

Men faktum är att jag sov fyra timmar i natt, och det börjar kännas. Och min solbränna flagnar och kliar SATAN. Och jag är lite grinig i allmänhet på grund av ett par grejer.

I alla fall. Jag och Krister är inte ovänner längre, men vi är inget annat heller.

Igår jobbade jag och Maia mellan ett och nio, och sen så kollade vi på Labyrinth och Bubba Ho-Tep och drack vin. Väldigt trevlig kväll ända tills morgonen. Väldigt trevligt sällskap. Väldigt trevligt.

Nästa fest är i planeringsstadiet: den kommer vara Amerikansk. Cookies och bourbon.



Lyssnar på: Sin with Sebastian - Jungle of Love (liksåm wow asså.)

No comments: