Friday 1 June 2007

morr

Idag har jag inte alls skrivit klart arbetet! Wtf!?! Inte heller har jag haft engelska. FÖRSTA GÅNGEN på hela terminen som jag missar en engelskalektion. Kändes dåligt, speciellt som jag inte alls skrev klart det där jävla arbetet bara för att jag inte gick dit. Har jobbat i alla fall, och nästan läst ut boken.

Men men, buildup av issues, as usual. Engelskan ska vara klar om en vecka, och det kommer den vara. Speciellt om jag slutar vara en mupp. Och det gör jag ibland.

Jag har en jättekonstig känsla som liksom fyller hela kroppen. Jag kan inte beskriva den, jag vet inte om den är positiv eller negativ eller vad det är. Den är som alla känslor. Som svart är alla färger. Men den är inte svart. Den har ingen färg. Den är bara som allt samtidigt.

Nu ska jag ringa och väcka min pojkvän så han kommer ihåg att gå av bussen, sen ska jag sova.
Puss.



Lyssnar på: Nithin Sawney/Cheb Mami - Moonshine

No comments: