Sunday 1 July 2007

summer nights

Åhhh, jag har sån hård ångest. Det är som att gnida grus mot själen. Drack alldeles för mycket av Kittys JD igår. En gång hade jag så tydliga gränser, blev jättesällan sådär ap-full. Men jag har glömt var mina gränser går. jag har glömt hur dumt det är att halsa whisky direkt ur flaskan. Men nu minns jag igen. Minnesluckor och fylleångestryck. Men fram tills dess så var det en jätterolig kväll!

Jag hoppas bara att jag inte gjorde bort mig för mycket. Jag kommer inte ihåg några direkta snedsteg men jag kommer å andra sidan inte ihåg allt som Maia berättade om idag. Det hände i alla fall en hel del väldigt roliga och överraskande saker. En av dem var en sak som Maia gjorde. En av dem var att en person kom hit som jag inte hade trott skulle komma. En av dem var en sak som jag gjorde.

Klockan är kvart över nio, och jag tror att det börjar bli dags för mig att klä på mig. och gå ut. Argh. Ska möta Maia vid konsum och köpa köttfärs.

No comments: