Sunday 30 September 2007

Every road must have an end

Rödvinshuvudvärk och en massa tankar. Frukost framför datorn (finns ingen annanstans i min lägenhet där man kan äta frukost faktiskt). Fest igår (igen): Filmstudion, tävling, massor med folk. Jättetrevligt. Mat och dryck.

Lite sorgsen idag. Kanske bakfyllan, kanske annat.

Kanske filmtittande ikväll.

Trött.

Det är så mycket man inte vet. Som man inte kan veta. Främst: framtiden. Hur den kommer se ut, vad den innehåller. Min närmsta framtid innehåller dock definitivt ett långt bad. (I can't wash you of my skin) Kanske lite städning, jag borde städa. Söndagsöndag. Slutet på bland annat veckan. Allt är dubbelt så slut nu som det någonsin varit. Ja; städa, hämta ett par lådor från vinden och packa ner lite grejer som mest är i vägen i lägenheten. Men jag ska nog sova en timme till först. Försöka motarbeta rödvinshuvudvärken. Mina muskler är trötta, min nacke värker.




Lyssnar på: ingenting. Hånad av Eddie Floyd vänder jag ryggen mot musik idag.

No comments: