Saturday 15 September 2007

mitt i kultureliten

Jaha. Jag sitter på kontoret och känner mig hungrig, trött, flottig och lite yr. Kände att det var ok att ta några minuter och blogga, har ju inte hunnit med det alls senaste tiden. Oerhört hektiskt och roligt. Mer jobb än vad jag hade trott, men oerhört roligt och mest positiva attityder och glada människor.

Tså; i torsdags åt jag middag med Neil Gaiman, det var jätteroligt och han var jättetrevlig. Igår var det marginellt lugnare med två filmer på kvällen, Renaissance och Day Watch. Renaissance var sådär, lite besviken måste jag erkänna. Day Watch, som jag var mycket mer skeptisk på, var helt otroligt bra! En värdig uppföljare på alla sätt. Annorlunda, rolig, snygg, speciell... Jao.

Det finns en massa fina människor i den här festivalen. Nu kan jag inte komma på mer att skriva.


Puss.

No comments: