Sunday 11 September 2011

Skiva/junta

Jag har varit på kräftskiva. Det var jättemysigt bortsett från en tjej som skrek hela tiden. Nu väntar jag på tåget hem, förundrad över hur dåliga förbindelserna till Solna är trots att det ju faktiskt är rätt nära stan. Grymt om man har bil, inte farligt dyrt där.

Kramades en massa med en kompis. Det var fint. Jag mår bra av kramar. Kanske hade han gärna gjort mer än kramats, jag vet inte. Jag var i alla fall helt nöjd.

Imorgon ska jag på matmarknad med mamma och sen barnvakta lite. Hoppas det inte blir för ansträngande, hade en lång dag idag. Kanske skulle hoppa matmarknaden, spenderade alla mina pengar idag. Köpte en massa garn, ull, en ny virknål, ett nytt nåltovningsunderlag, en massa saker.

En liten söt tjej på perrongen bjöd mig på lite pommes frites och nu har tåget kommit och det är helt överfullt. Jag sparar resten av mina batterier till min talbok.

No comments: