Thursday 29 November 2012

Svärord svärord

Idag har vart en jobbig dag. Inget har blivit gjort. Tiden har vart ut och in. Min försvarets hudsalva är borta. Jag har inga pengar. Jag kan inte betala räkningar. Jag kan inte köpa mat. Jag kan inte köpa tobak. Jag är så stressad så att jag inte kan fokusera på skolarbetet. Jag sov hela eftermiddagen. Pepparkakshuset blev inte bakat. Natten kom jättesnabbt.

Det enda bra är väl att jag och Gisela gick på en minipromenad. Nu ska jag försöka sova utan att totalt bryta ihop över alla räkningar som redan är sena och alla julkort jag inte kommer ha råd med frimärken till och all mat jag inte har och alla julklappar jag inte kommer köpa och allt allt allt allt som inte är så totaloptimalt. Imorgon ska jag försöka avsluta lite gamla grejer i verkstaden och gå till banken och be om att slippa betala tillbaka mitt lån. Har inte så höga förhoppningar. Sen ska jag IGEN fråga mina vänner om de vill låna ut pengar till mig vilket de antagligen inte vill den här gången heller. Tror knappast det kan ha förändrats så mycket sen igår.

AAAAARGH! Skit! Hatar jävla pengar. Ska bli eremit.

No comments: